Saturday, 5 October 2013

Dugaan dtg...pegi..dtg kembali...

4.10.2013
Alhamdulillah aku dh selamat smpi umah dh semlm...wisau gak kot tlepas flight... Smpi je dh nmpk ramia..memula dia mcm sombong la..majuk gamaknyer ngan ibu...pas dh amek segala beg,aku hulur tgn br dia dtg kt aku..Subhanallah......indahnya perasaan di kala memeluk anak,mencium anak di saat itu..mau mnyer tidak...seminggu kot x peluk cium anak... Masuk kete je trus aku bf dia...rendu nk bf dia....

6.10.2013
Kami 3 beranak bergerak ke putrajaya..aku kena lapor diri ke kementerian kewangan isnin.. Ensuami amek cuti seminggu nk jaga rania..sian ensuami tpaksa bkorban cuti nk jg rania..tpaksa jugak bwk dia sbb stok susu dh abeh..kami berak dr kedah kul 3 ptg..smpi dkt kul 11 mlm sbb jalan jammed + hujan..jammed dr tapah smpi slim river.bygkan la.jauh bebnor... Letey..si kecik plak lnsung x nk tido..bygkan la..sepanjang pjalanan tu ada la sejam dia tido..asal nk letak dlm car seat,dia tbgn...

7.10.2013
Akunlapor diri ke kem kewangan... Damnnnnnnn...penempatan hnya di putrajaya... Hurmmmmm...aku dh haru biru jdnyer..dh serabut kepala...nk nanges sgt2 dh..pastu dh la stuck kat sini je..diorg suh duk library...ampehhhh

                   


8.10.2013
Aku nekad pegi ke jpa.... Tp hampa....jwpnnyer xde kekosongan di kedah @ perlis...mmg aku nanges gegila la..,x tahans ebak dh.... Trus blank..xtau nk ckp apa dah.... Ramai yg bg semangat utk aku...utk aku teruskan perjuangan nih..rezeki Allah bg, pasti ada dugaan dan cabaran lerlu dilalui terlebeh dahulu.. Hurmmmm

Ya ALLAH,
Aku pohon pdMU, tunjukkan aku jalan..permudahkan segala urusan ku....bantu aku utk wt keputusan yg terbesar dlm hidup aku ini .......

                        




1 comment:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Semoga dipermudahkan...be strong!