Wednesday 2 October 2013

Cabaran baru....

Hari dinanti dh smpi..... 

Aku gerak ke kl ngan flight...amboih belagak ko kan naik flight bagai pdahal br dpt surat pegi kursus je pown.. Memula tu pening gak pk nk p ngan apa.. Since aku still bf, aku rs aku x ley amek ms yg lama utk smpi ke kl... 
Pilihan yg aku ada...
1- drive sndr
     Memula plan, kalo aku jmpa geng yg dr kedah @perlis mmg aku nk ajak carpool jer. Sbb senang bley benti2.. Benti tu bleh pam susu.. Kalo naik bas, xkan nk p bgtau driver kot, suh benti sbb nk pam susu... Hohohoho...

2- naik flight
     Flight amek ms lebey kurang 45 -60 minit utk smpi.. 

Maka,aku pilih naik flight.. Aku survey flight ticket. Aku bandingkan AA ngan MAS.. Skali MAS slg murah compared to AA.. So aku blasah amek Mas.... Skali skala nk merasa naik mas kan.... 

Ari jumaat pg, gerak balik perlis.. Sbb rania ada check up 10 bulan... 10 bulan dh anak aku..cepatnyer ms berlalu.. Huhuhu.....

Bila smpi ari sabtu je,aku dh mula sebakkk...menghitung jam jer.. Sedey seyhhhh..nk tingal anak lelama..sbb x penah berpisah lg..pisah pon time p keja ja pon...tpnapakan daya,demi ms depan dia,terpaksa berkorban..apesal skema bebenor ayat aku neh?

Ari sabtu,tepat kul 845 kami smpi airport alor setar... Check in beg segala bagai,duduk kejap..aku dh mula nk nanges...tp aku cover...control lg..pastu aku suh en.suami balik dlu.. Dlm keta dh standby susu yg aku perah buat bekalan rania utk smpi ke umah.. Masuk je kt waiting area,aku dh nk menitik air mata.. So,aku wechat ngan bff aku,lin..dia pesan jgn terlalu pk..nt sakit kepala.. Sbb anak pon akan merasa apa yg kita rs...kalo kita nanges,anak pon akan nanges jugak.. Menda baru yg aku belajar..belajar mengawal emosi..

Alhamdulillah ensuami ckp rania x meragam sgt... Susu aku perah smpi dlm freezer buat bekalan rania..ensuami ckp,rania bgn time nk susu jer... Pas isap botol,dia tido balik..lega aku dgr.... Xde la nk wisau sgt...

Arini masuk ari ke 4 kursus...lg 2 ari lg...yeayyyyyyyy...

Nt aku story perjalanan kursus neh.... Huhuhu....skrg neh nk kena siap utk senam aerobik plak....

Adiossss

No comments: