Tuesday 24 September 2013

kisah sedih

minggu nih minggu terakhir aku bekerja di pej kesihatan Kota Setar neh... aku transfer ke sini 22hb julai yg lepas...kamis neh last aku kat sini... dan minggu neh jugak minggu terakhir aku bergelar 'Pembantu Tadbir" ..
kejap je rasanya... aku mula lapor diri keja ngan gov neh pd 01.10.2007.. bulan okt tahun neh, aku akan melapor diri sebagai "Pen Pegawai Tadbir"

surat tawaran smpi kt umah sabtu 2 minggu lepas... after sebulan lebey tgk result berjaya tuh.... memula dpt tahu ada yg kena p putrajaya utk amek surat tawaran tuh...pelik la jugak apesal aku x yah p amek..call SPA, katanya utk org dkt jer... lega la rs hati neh..sbb pyh gak la..dlm kepala otak pikirkan Rania jer.. bila surat smpi,lg la aku x terkata apa...sbb aku kena attend kursus kt Jerantut selama seminggu.. lama gila!!!!!!
start 29hb sept smpi 4 okt ... surat penempatan plak akan di beri ari last kursus...
aku berharap dan berdoa aku akan posting di Kedah @ Perlis...

dan x dpt aku bygkan mcm mn agak nyer seminggu x tido mlm ngan Rania.. sbb since dia lahir smpi la ke hari nih x penah satu mlm pon dia x tido ngan aku... huwwaaaaaaaaa.....................

Rania skrg neh dh makin buas.. merangkak bukan main laju lagi... meniti tu x yah kata la.. manjang nk berdiri je keja nyer... pastu melawat kawasan... heheheh... dh pandai tepuk amai2... ibu rendu Rania =(
camne nk kursus seminggu??x p lg dh rendu???

No comments: