Thursday 22 August 2013

New Place..New People ..

dh masuk sebulan br nk hapdep la kisah psl tmpt keja br neh kan....
punya la pemalas.... tp xde la malas sgt pon.... juz bz settlekan elaun perjalanan...
pengalaman baru buat aku... handle elaun perjalanan... dlu ms kat HTF, aku handle payment ngan wat pelarasan gaji org..
kt sini plak cr dia x sama ngan HTF... kalo kt HTF, sorg PT handle elaun perjalanan, dia akn handle dr A smpi la ke Z.. means, terima borg. checking, wat payment , print baucer , cop telah bayar dan filing..
kat sini plak, org lain checking , org lain wt payment.....
kt sini bhgn kewangan ada sorg CC.. 5 org PT nyer... sket kan????
opis plak campur skali ngan bhgn sumber manusia dan pentadbiran...

awl2 aku smpi, aku la manusia yg paling pendiam.. al maklum la x kenal sesapa lagi kan..
masuk hari ke 2 dan 3, aku dh jd normal balik... heheheheh....
diorg neh semua frendly.....
CC ngan PT ley join togather... makna kata kira satu kepala la...
x la aku nk kata kat tmpt lama x ley masuk... boleh jer...
tp kat sini semua hemoih2 belaka...

semlm tetibe aku dpt surat pertukaran... aku kna duk kat klinik plak...
jaga kaunter... sedey sbnrnyer sbb br sebulan je duk sini..
br nk beramah mesra ngan diorg dh kena turun plak
trus dlm hati berdoa, cpt2 la smpi surat EO tu...

berckp psl EO, aku jd berdebar2 plak....
camne la keje aku nt..
kt mn la aku kena posting.... memohon pd Yang Esa agar aku dkt ngan Rania dan enSuami...
x mau jejauh dr diorg berdua....
aku mohon pd Mu Ya Allah...
Kau permudahkan la segala urusan hamba Mu ini....

No comments: