Sunday, 12 February 2012

majlis Resepsi sebelah en.Suami



punya la berhabuk belog nih kan... aduyaiii...aderkah aku sudah masuk kategori pemalas?? lepas2 kawen nih mcm mls nk hapdep belog yer??? bukan2.. aku ter BZ seketika.. chewwaa.. boley guna alasan tu x?? heheheh...

okey la... ni aku nk upload sket pic2 kenduri belah en.Suami... majlis kenduri sebelah en.suami sehari selepas akad nkah.. post sebelum nih aku dh story mori kan nape wat majlis sebelah lelaki dlu.

belah rumah en.asben nih simple2 jer..xde pelamin2 bagai.. just wat tmpat makan pengantin..
lebey dr 10 biji keta kot dr family belah aku ikut.. hihihi.. ramaikn.. di sebalik kisah suka2 kat kenduri nih,ader plak kisah x best yg jd ms kenduri nih.. keta makcik aku kena pecah.. kitorg semua parking di kawasan sekolah yg betul2 dpn umah en.suami.. sian jugak la kat makcik aku.. keta br lagi tuh.. nissan sylpy (mcm nih ke eja dia?) beg tangan makcik kena amek.. silap dia jugak la sbb tinggalkan handbeg dlm keta..letak bwh seat jer.. sbb dh mmg menjadi tabiat makcik tinggalkan handbeg dlm keta.. so pesanan masyarakat,kalo nk beli handbeg memahal,pastu tinggal dlm keta,bek pakai paper beg jer.. sekian..

.

feeling2 retis
;p


ni family abg ipar..
abg Man & kak Nurul
Naufal,Nabil,Nazmin

family pak andak

mak long,mak ngah,makcik,mummy & wa

my familia

my sista & couzin

corat coret majlis kenduri belah en.suami

baju kawen
kain nih aku beli skali dekat bandung sama ngan baju akad nikah aku.. cuma yg alas je aku beli dekat Jakel.. design semua aku sndr.. still mak ngah aku jugak yg jahitkan baju + veil skali.. baju en.suami pon sama jugak.. tp utk tengkolok+jaket aku sewa dkt butik pengantin..

kasut
aku pakai kasut yg sama jugak ms aku pakai ms akad nikah.. jimat kan.. =)

bunga tangan
aku beli bunga nih kat florist..pastu kwn mak offer nk tolong cantekkan bunga tuh.. hihi.. tangan aku x bape berseni nk wat,..kang trus layu bunga tuh..

photographer
sendirian berhad jer.. ader la jugak kwn2 en.suami yg amek pic kami..2 org..kire kwn baik dia la..

No comments: