Sunday, 12 February 2012

first time ke KL bersama en.Suami

seminggu selepas majlis kenduri sebelah en.suami,kami ke KL.. memula tuh mcm mls la nk pegi sbb penat kenduri x abeh lagi kan.. actually pegi kl nih bukan la utk honeymoon ke aper.. abg ipar aku no 2 akan berpindah ke Jakarta satu family selama 2 tahun.. atas tuntutan kerja.. abg ipar aku nih keja ngan Kementerian Tenaga Kerja di Putrajaya.. kebetulan plak FIL aku nk jugak ke kl..so,kami bwk dia skali la ke KL..

kami gerak dr umah FIL dlm kul 230 ptg..selamat sampai di USJ (rumah kakak ipar) kul 830 mlm.. sian kat my FIL.. kami punya la bekalkan kusyen+bantal utk dia letak kaki melunjur,tp dia duduk mcm biase je dlm keta.. sbb fil aku nih saket lutut.. tp still maintain jer...

keesokan pg2 kitorg dh gerak dr USJ ke KLIA.. dlm 15 minit mcm tu dh sampai.. abg ipar nyer flight kul 9:05 pg.. rushing2 jugak la nk check in segala mak nenek kan.. InsyaAllah ader rezeki,ley la ke Jakarta plak pas nih.. aminnn


ni anak buah aku..anak sarawak.. rayyan..


abg ipar ngah check in segala beg2 bagai


ni abg ipar+kak ipar
abg Badri+ kak Liza


ni anak buah aku..
amna+hakimi

ni la my FIL =)

bye2...
ader rezeki,kite jmpa di jakarta..
heeeee

lepas ke KLIA,aku ngan en.suami lajak ke Bagan Lalang..rumah mak sedara aku.. niat di hati nyer nk anto kad jemputan kawen la..hihihi.. Alhamdulillah sampai dgn selamat nyer..sbb aku x bp ingat sgt jalan nyer... lepas tu,kami trus balik umah kakak ipar..smpi je bibik ckp diorg semua keluar.. aduyaiii... xper la..so rest2 kejap..pas solat zuhur,gerak ke Bangi..nk attend majlis kawen member skolah aku.. kebetulan plak dh janji ngan 2 gewdixs nk jmpa kat sana.. ntah mcm mana ley sesat plak nk cr umah kwn aku tuh.. aduyaiii... en.suami dh hangen satu badan,, mana ngan lapar nyer..sesatnyer.. almost 2 hours kot sesat.. smpi kenduri kul 4 ptg..elok2 je org nk smpn kusi meja bagai.. tp sempat la kami makan.. hihihi.. kebetulan cikeject pon br smpi..


Pengantin baru + 2 pengantin x bape baru la :p

lepas makan2 kenduri,kami wt small reunion la kengkononnyer.. ni la 1st time aku bwk en.suami jmpa kwn2 aku nih.. hihihi... memula tuh EN.suami mcm segan2 la ngan asben2 kwn2 aku nih.. lama2,Alhamdulillah dh boley geng

sila abaikan pashmina aku yg melepet.. aku nmpk sgt gemmm!!!

ader plak si kecik tuh kt c2


No comments: