Sunday 19 February 2012

last preparation utk my BIG day


utk majlis kenduri kawen sebelah rumah aku,aku gunakan perkhidmatan butik Cindai Klasik.. aku sgt puas hati ngan layanan dr owner butik nih..kak illa .. pakej yg aku amek pown x la mahal..still under budget aku la.. baju aku design sndr..xde la sndr..aku amek dr magazine,then aku combine2 la.. memula aku p,nk comfirmkan booking aku, aku x bwk duet yg byk la.. sbb kebetulan kak illa nk ke JAKARTA..dia ckp kalo comfirm dia nk p beli material kain kat sana.. ms tu aku ada rm100 jer.. kak illa ckp okey je rm100 pown..

Pakej yg aku amek.. pelamin+meja makan pengantin+baju pengantin sepasang+walk away.. sgt2 berpuas hati ngan semua skali..

=)

br pasan mamat tuh tgk kamera ..
nmpk x?

sy dh chubby :p

hihihi.. tu dia nalaaa punya kena fitting

ni la kak illa..


sy gemuxxx kan?? huwaaaa

No comments: