Saturday 25 June 2011

aktiviti mengumpul material kerja kawen

nape sejak akhir2 nih mcm kemalasan je nk update belog nih kan.....bukannyer xde cite nk cite...byk sbnr nyer...haishhhh...

skrg aku dh setat utk belek2 balik majalah pengantin...tahun lepas every month x penah la ter miss utk beli magazine tuh..but after break off,aku jd menyampah plak tgk majalah tu..apesal ntah... (emo plak tetibe :p) start bulan 3 tahun nih aku start beli balik.. hahaha....

aku skrg nih ngan memikirkan tema utk big day aku... adehh... pening jugak ek kepala nk pk semua tuh...aduyaiii... kalo ikut aku mmg xde kale lain la dlm kepala otak aku nih...iaitu pepel ... hahaha.. dlu aku penah jugak wat post psl my dream wedding ..tp x la aku mengharapkan 100% dr ape yg diimpikan itu jd kenyataan kan... but as long as everythings goes well and smooth,Alhamdulillah dah...

part sedey is aku xde kwn nk ajak pi buang masa utk survey2 butik pengantin nih..sian x kat aku..since all my gewdixs semua kat kl + penang kan..and d same time ada 2 gewdixs pun nk kawen jugak,so sama2 la bz kan.. huhu..

No comments: