Saturday 2 July 2011

Sweet 17th :p (dh belated pown)

Happy Birthday To Me
Happy Birthday To Me
Happy Birthday To Me
Happy Birthday To Me

ahaks..i br 17th ok.. tolong la percaya ok :p
Alhamdulillah dh 27 thn umor aku...27 tahun diberi peluang utk bernafas di dunia nih..Syukur Alhamdulillah pd Mu Ya Allah..
Air mata,suka,duka sepanjang hidup aku nih betul2 mengajar aku erti kehidupan.. memberikan pengalaman yg amat berharga dlm hidup aku nih...

arwah tok jugak meninggal dunia pd 1 julai 2005..
mlm besday aku..mak call kul 1215 am..ingat mak nk wish aku..rupanya nk bgtau tok dh xdak..
Al-Fatihah utk arwah..

tahun nih tahun last celeb8 besday as a single..ahakss...
InsyaAllah tahun dpn dgn asben.. (wahh..sila muntah ok)
adiah ek?? ada2...en Tu ada bagi besday present utk aku..
thanks mucuk 4 d present
:)

No comments: