Thursday 23 December 2010

sy nk DSLR jugakkkkkk

ari nih aku dpt experience menembak di majlis akad nikah member aku.. opsss.... bukan menembak menggunakan senapang ok... aku menembak menggunakan DSLR NIKON D90 kepunyaan kwn baik aku... hahahah..last minute kwn aku ada hal..dia mntk tolong aku... dan aku dibayar upah oleh nya.. pergghhh.... nebes ok...

smpi jer umah member aku,aku pun ape laei..mula la menembak..gile berak kamera itu..lenguh jari jemari aku tau..tp aku enjoy sgt sbb dpt membuli pengantin.. hahaha..ni yg paling best tuh..
lepas abeh acara semua,kwn baik aku smpi... aku pun pulangkan kembali kamera dia.. ckup2 la dila melaram guna DSLR org..sila sedar diri ok..

aku smpi umah..tetibe sms masuk...

"cik,thanks tau..nice shoot =) .. cantik2 pic..i loike.."

wahhhh...terharu.....seronok sbnr nyer...dan skrg aku dh jd mcm ketagih plak...adehhh..harus la kena smpn duet utk beli DSLR jugak..azam thn dpn ialah memiliki sibijik DSLR... (sila gelak pd sy yg br merangkak nk memiliki menatang tuh)

p/s:nnt aku upload pic2 yg aku dh tembak...

No comments: