Thursday 25 February 2010

Personaliti berdasarkan tarikh lahir

  • Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. (boley la..mmg semua nih sifat2 aku la..hehehe..tp nk kata cerdik sgt tuh x la..biase2 jer pown.yg lelain tuh betul la.)
  • Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. (bettooll..)
  • Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain.(aku mmg seorg yg indipendent..huhuhu..aku xsuke nk bergantung2 kat org nih..leceh la.)
  • Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. (mmg betul la..bercinta di usia muda..kahwin pd usia matang??aku nih x matang laei ker?)
  • Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. (tul gak tuh..mmg x bp nk suker..hahahah.paling x ley lupe ms MUET..memula org x sokong pendapat aku,last2 semua sokong...hahahah)
  • Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. (mmg pown,tp x lama..aku nih pemaaf org nyer..wat ape nk dendam2 kan..idup x tenang nnt)
  • Anda seorang yang kuat belanja. (ni yg aku wisau nih..huhuhu..so sila la berjimat cermat yer)
  • Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi.Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. (aminn... adakah aku akan menjadi akauntan??wahhhh)
  • Anda mempunyai keluarga yang bahagia. (wahh..suke nyerrrr....InsyaAllah)
  • Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8. (ermmm.....)

No comments: