Friday, 4 December 2009

superb

pg td aku naik bas kul 9:00 pg..naik Sani Express arge Rm45..sj nk test..tp mcm x best jer.. x selesa..sbb sempit..aku mmg x ley tido lansung dlm bas tuh..aku pun x tau nape..Maisarah sms aku tanye psl teater ..comfirm ke x Reen nk bg tiket kat kitorg..huhuh..kul 1 aku smpi Hentian Sungai Perak..dh cantek tmpt tuh direnovatekan..aku x mkn pown..just beli jagung rebus ngan buah2 jer.. Takim sms tanye aku dh smpi mana..then after 1/2 hour,bas gerak..around kul 4 ptg aku dh smpi hentian Duta..punya la jammed jln..sesak nyer kepala otak aku tgk..Ject amik aku kat pudu then gi lepak kat opis dia dpn The Weld..after dia abes keja,kitorg shoot gi Istana Budaya utk tgk Teater Natrah..show start kul 830 mlm..kwn aku,Reen keje kat c2..dia belikan tiket utk aku,ject ngan Maisarah.. thanks Reen..nnt lau ader teater laei jgn lupe bg tiket free laei ok..heheh..




mmg superb sgt2 teater nih..aku impressed ngan backdrop2 dan props2 yg digunakan..mmg nmpk real giler..touching giler arr kisah Natrah nih..menyentuh jiwa tul..wahh..mcm mana teguhnya Cinta Natrah dan Mansor Adabi..mcm mn org2 Islam zaman dahulu mempertahankan agama Islam..beza sungguh dgn zaman skrg nih..hanya kerana seorg gadis,org Islam sanggup bergadai nyawa demi mempertahankan Natrah dr dimurtadkan..teguhnya org melayu zaman dahulu..Lakonan Maya Karin mmg hidup..aku membayangkan dia lah Natrah yg sbnr.. chanteq sgt Maya..aku tgk live..Sofia Jane ngan Umie Aida..OMG..chanteq..Remy Ishak dh wat aku x ley tido nih..dia senyum kat aku td..hahahah...

No comments: