Wednesday, 2 December 2009

bulan org gatal

bulan nih bulan org gatal...nape aku ckp mcm tuh??sbb ramai yg nk kawen..hahahhah..seyesly la..bulan doblas nih je ader dkt 10 org kwn2 aku nk kawen..nmpk nyer makin berkurang la teman2 selepak,seborak,segossip..

tetibe je rs cam sebak..dlu nih x la rs sgt..maybe sbb faktor usia kot..makin meningkat kan.. ader member aku ckp aku nih bujang telajak..sbr je la..aku br 25 thn la..bkn 35.. ape nk wat,Jodoh aku belum smpi..mak ayah aku x bising pown..org lain yg bising..sibuk nk kenalkan aku dgn org tu la..org nih la.naik pening kepala aku nih la..hurmmm....

sabtu nih bff aku akan menamatkan zaman bujangnyer..kali nih aku tul2 teruja sgt..x tau la nper.. bukan la nk kata kwn2 lain kawen aku x teruja..maybe sbb nih kwn baik aku..the gewdixs.. huhu.. kitorg berempat(aku,ject,emeer,ainul)termasuk la pengantin nyer buat baju khas..di panggil baju pari2..huhuh...majlis erin ader 3..so kitorg gilir2 jd pengepit erin..emeer kena time akad nikah..aku plak utk majlis berinai.ject ms bersanding..enol dikecualikan kerana dia dh comfom2 ader bf..yg jd pengepit ialah stok2 yg single2..hahaha..



schedule aku selama 5 ari nih....

khamis
9:00 pg - naik bas dr kangar ke puduraya

5:00 ptg - maybe smpi puduraya.then gerak ke stesen cempaka naik Star

8:30 mlm - pegi Istana Budaya layan teater Natrah

jumaat
8:30 pg - gerak ke Petaling Street,beli red roses 60 kuntum utk erin.then anto ject
gi opis kat area Menara KL..

9:00 pg - maybe gerak ke Sri Kembangan nk tgk Baby Lin..kalo x,aku lepak kat mana2 smpi lebam..huhuh...

5:00 ptg - gerak ke jb ngan ject,emeer ngan ainul.

10:00 mlm - dijangka smpi kot..kitorg check in Dorsett Hotel,JB..then ader Slumber Party.. just 5 of us only...ahakss...x sbr nyer..

sabtu
x tau ape program laei waktu pg..lepak hotel je kot..mandi swimming pool..hahaha..

5:00 ptg - majlis akad nikah erin..

8:30 mlm - majlis berinai..erin ckp berarak bagai..siap kompang2..aduyaii...

after majlis tuh - lepak kat Danga Bay...ni yg paling x sbr nih..

ahad
the whole day kat umah erin la kot..majlis persandingan erin..

maybe ptg kitorg akan gerak balik ke kl

isnin
aku balik ke Perlis...(x best nyer)..

p/s: hurmmm...sebak sbnr nyer dlm hati aku nih..tp ape nk wat kan...kita hanya merancang,tp hanya Dia yg menentukan..kita hanya mampu berusaha..


5 comments:

Nine said...

hehe.mmg banyak org kawen time nih..kadang2 sehari sampai 2 3 buah umah kena gi..hehe

orang kampung said...

sedap mulut ang ja no... cakap bulan ni bulan orang gatey.hehehe
tu bukan gatey,tu TERINGIN.
Salah satu keinginan yang di inginkan oleh setiap makhluk yang bergelar manusiaa..

Am Sya said...

yupp!!mmg bulan org gtal

huhu~kwn2 syasya pon rmai gak yg kawen

xpelah..lmbat atau cepat

nnt adelah jodoh dalila

25 thun tu mude lg taw

jgn isau k~ :)




^SyASyA^

cikpingu said...

nnt ade la pengalaman jd pengapit.. serius best.. sbb pic kite ade..hahahaha.. jd pengapittime mlm berinai ek.. xpela.. sempat lg 2 kne renjis...kot2 jodoh cepat pasni.. hehehe..

cEnD@LiL@ said...

nine-- ok la kan..saiipp sket bulan nih..

org kampung-- dh mmg betul nih bulan org gatal..hahaha

syasya -- thanks..doakan dila

cikpingu - bukan ke org ckp lau jd pengepit nih lmbt kawen??huhu.. tp yg best nyer pic kita mesti ader..