Thursday 5 November 2009

Hp Rosak !!!!

geram!! menci !! sakit hati !!
np la time2 mcm nih ko nk rosak haaaa????
dh mcm H1N1..memula button C je x ley pakai..
skali semua button yg atas tu x ley pakai...
waaaaaaaaaaaaaaaaaa........
nyesal nyer pakai hp sony la.
melayang Rm900 aku la....
aku br je pakai setahun lebey dh rosak...
ampeh tul...



B4 aku pakai Sony W910i ni,aku pakai nokia 6600..seingat aku,aku beli thn 2004...smpi skrg aku masih ley guna hp nih tau..just tukar casing lain jer...tu pun ader org tolong tukarkan...aku beli ms tuh harge RM1200 kalo x silap aku.. berbaloi kan..smpi sekarang still boley guna tau..waaaaa....

skrg nih aku ngah berangan nk tukar hp lain la..aku dh lama aim nk pakai nokia E series nih.. bile la agaknyer aku dpt merealisasikan impian aku nih??ader x sesape yg baik hati nk belikan aku hp nih?huahuahuahu....

No comments: