Wednesday 4 November 2009

Cincin Emas

Ptg td,pas balik keja aku temankan mak gi kedai..dia nk beli beg roda utk gi kursus esok..( over tau smpi nk beli beg baru..huhuhu)..pas dh dpt beg tuh,mak ajak pegi kedai emas..dia nk repair loket rantai aku yg terkeluar mutiara tuh..huhuhu..sementara nk tunggu tokey cina tuh repair,mak duk belek2 cincin emas kat situ..

emak: cantik nya cincin tuh..ada 8 batu..

aku: ha..ahh..cantik..nnt suh la menantu mak belikan...

emak: siapa kah gerangan yg nk jadi menantu mak tuh??

aku: entah la..kalo doraemon ada kan senang..bley tgk sp org nye...


aku & emak sm2 gelak..huhu..tokey cina tuh pun pelik tgk kami anak beranak.. hanya aku ngan emak je yg paham..after ape yg berlaku kt aku,hubungan aku ngan maksemakin rapat.. aku dh boley share everything ngan mak..kalo dlu aku segan nk cita ngan mak..aku lebey selesa share ngan kwn2..tp lately nih,aku makin rapat ngan mak..


Mak,thanks for being a great mum to me..you're just like a friend to me..mak selalu support kak dr belakang no matter what happen to me..even when i'm sad,mak slalu bg semangat utk kak teruskan hidup nih..kak sayang mak...

No comments: