Tuesday, 26 May 2009

miss call

Tido aku semlm terganggu oleh 1 no yg aku x kenal..aku terjaga..aku tgk je hp aku..mls nk jwb.. tgk jam pkul 2 pg..gila ke ape kaco org tgh2 di alam mimpi..no siapakah?? 012-5*****5.. ampeh tul..trus aku silent kan hp aku..
pg ni bgn..ujan lebat giler..tgk hp ada sms..ada org tuh x sehat..x masuk keja.mntk tolong aku gitau kat dak opis dia..syiann la dia..
on d way pegi keja pg nih,jln sgt la jammed.. perlis jammed??mcm x percaya..hahahah...start dr sekolah tg budriah..kat situ mmg la..kalo time ari ujan je,mmg la keta jalan terkemut2..pastu lepas je dr istana Repoh smpi la ke roundbout besar tuh,x jammed x sah la..aku tgk jam dh pkul 0755 am..ngee~~ mati la aku...mesti lambat nih..tetibe nmpk keta gen 2 kale putih..putih gila keta tuh..skali tgk,keta abg ayie la..lama x dgr kabar abg ayie...dh kawen ke belum.. aku smpi opis,punch card..pkul 0801 am..terror x aku??hahah..bos aku pun lmbt gak..
semlm ialah hari gaji..semua dh aku settle kan..Alhamdulillah...

2 comments:

pemudakampung said...

ahaks!
dah settle ka?
hehehe .. dah gaji.Belanja la.
tak sabar ni.. muahahha.. pizza hut malam ni.amacam?

cEnD@LiL@ said...

wahh...over plak nk pizza hut ek??
mlm nih cannot la..i ader date maaa...