Tuesday 26 May 2009

miss call

Tido aku semlm terganggu oleh 1 no yg aku x kenal..aku terjaga..aku tgk je hp aku..mls nk jwb.. tgk jam pkul 2 pg..gila ke ape kaco org tgh2 di alam mimpi..no siapakah?? 012-5*****5.. ampeh tul..trus aku silent kan hp aku..
pg ni bgn..ujan lebat giler..tgk hp ada sms..ada org tuh x sehat..x masuk keja.mntk tolong aku gitau kat dak opis dia..syiann la dia..
on d way pegi keja pg nih,jln sgt la jammed.. perlis jammed??mcm x percaya..hahahah...start dr sekolah tg budriah..kat situ mmg la..kalo time ari ujan je,mmg la keta jalan terkemut2..pastu lepas je dr istana Repoh smpi la ke roundbout besar tuh,x jammed x sah la..aku tgk jam dh pkul 0755 am..ngee~~ mati la aku...mesti lambat nih..tetibe nmpk keta gen 2 kale putih..putih gila keta tuh..skali tgk,keta abg ayie la..lama x dgr kabar abg ayie...dh kawen ke belum.. aku smpi opis,punch card..pkul 0801 am..terror x aku??hahah..bos aku pun lmbt gak..
semlm ialah hari gaji..semua dh aku settle kan..Alhamdulillah...

2 comments:

pemudakampung said...

ahaks!
dah settle ka?
hehehe .. dah gaji.Belanja la.
tak sabar ni.. muahahha.. pizza hut malam ni.amacam?

Nurdalila Mahadzir said...

wahh...over plak nk pizza hut ek??
mlm nih cannot la..i ader date maaa...