Tuesday 26 May 2009

Jemputan majlis kahwin

Musim cuti sekolah dh nk smpi..so byk la yg nk menamatkan zaman2 bujang masing2..jodoh dan seru dh smpi kan..ketentuan Tuhan..tiada siapa yg mampu menyangkalnya...betul x??
congrates to my frens yg bakal menamatkan zaman bujang you all ok.. 2 org kwn aku ms sekolah rendah,Raakhimi & Hafa..InsyaAllah kalo ada kesempatan,aku smpi la kenduri korang yer..
yg aku pelik tuh, pd 06.06.09 , ramai plak dak skolah menengah aku kawen..sama hari plak tuh.. aduyaii..Waramlah,Fuad,Ridzwan,Kamil...ayookk..nape pilih tarikh yg sama ek??hahaha... si erin pun same gak ngan pijah...06.12.09.. yg pelik tuh,bebudak lelaki plak yg ramai kawen dlu dr bebudak pompuan..huhuhu..ape nk wat,Tuhan dh ttpkan segala2 nya kan...tp utk yg kawen 06.06.09 tuh,time tuh aku berada di terengganu la..mntk maaf la yer..kezen aku kawen pun aku x pi..tp kezen x rapat la..ahakss..
aku plak nk kawen bile ek??09.09.09...ok gak tarikh tuh...bulan puasa..hahaha...xde makna nyer..

3 comments:

Anonymous said...

lah aku tak perasan pun samapi 4 org kawen tarikh 06.06 itu.. hhoho

CyCra~ said...

cikedill kita rawks di ganu..ade bran? erm aku pon mls dah pk psl kawin nih..u know my story..ntah2 aku kawin tp xde majlis..ape cer?,nauzubillah...

Nurdalila Mahadzir said...

erin-- tau tak per..nape ntah nk sama tarikh2 kawen nih??aku pun x paham..haah..ko pun sama gak..ngee~~

emeer-- owait babe..kita rawks di sana..pedulikan ape org nk kata..ngee~~ jgn la kawen x de majlis babe..bahaya wooo..