Monday 2 March 2015

Dugaan 2nd Pregnancy

fuhhhhh...........

pejam celik pejam celik dh masuk bulan Mac ok.... sekejapnyer rasa.....
pejam celik pejam celik aku dh masuk 32 weeks....
pejam celik pejam celik.... x celik2.. camno tuh??? hehehe

2nd pregnancy neh byk bebenor dugaan nyer...
masa memula tahu aku pregnant, trus aku mohon tukar balik ke Perlis @ Kedah..
Niat memula nk mohon tukar kuarters je, nk mntk unit bwh sket..
alang2, aku mohon tuka trus..
Alhamdulillah dipermudahkan....

Di awal pregnant, mmg aku meloya yang amat...
muntah x yah ckp la...
pernah sekali br balik dr Perlis, singgah makan dkt satu restoran neh
x smpi 10 minit kot nasi goring daging merah tuh dlm perot, kuar abeh semua..
berlarutan sampai ke 6 bulan jugak la...
sepanjang tuh asam la peneman baik aku...
sian baby dlm perot.. ibu asyik bg makan asam jer..
sungguh  x sehat kan...
hukhukhuk... ampunkan ibu yer syg...

masalah HB mmg x dpt dipisahkan...
ms bukak buku, hb aku 10.2 ... hohohoho....
Sepanjang pregnant kali neh,HB paling cun result nyer ialah 12.5
aku mcm x percaya kot... x penah kot capai >12
lama2 makin turun plak....
last aku p check up 10.9 ... sudahnya, sample darah aku akan dihantar ke
Pusat Darah Negara utk details check up...

Pregnant kali neh jugak, aku kena refer ke Klinik Pakar O & G di Hospital
sbb doc yg scan aku memula ckp uri aku rendah...
pas jmpa dr kat hospital, Alhamdulillah keadaan uri aku ok...
susah hati jugak la aku...
terpk mcm2... huhuhu....

jantina???
dh tahu dah jantina nyer.....
nk tau x???
x surprise la kan... hihihi....
tunggu je la.....

ok la....
merapu byk dh neh...
see you again in next update...
doakan aku rajin utk update yer...

byk sgt menda nk share... tp x sempat nk share..


No comments: