Friday 26 December 2014

majlis perpisahan buat aku

Alhamdulillah permohonan pertukaran aku dh diluluskan....
dr Penang aku akan kembali ke Perlis...
ngehngehngeh......
dan aku akan balik ke KKM... Kementerian Kesihatan Malaysia....
ms dpt call dr en Hilmi JPA, bila dia ckp aku akan transfer ke KKM sekitar Perlis trus setuju ja... x Tanya dh jabatan lain... as long as aku dpt balik Perlis...
minta utk balik ke Kedah tp xde kekosongan... apakan daya...
 
aku ke Putrajaya lapor diri di KKM pd 17.11.2014
balik plak ke Perlis then lapor diri plak ke JKN Perlis 18.11.2014.. tangguh smpi hujung bulan.
esoknya aku amek cuti, bwk Rania p klinik..
hari Khamis aku kena ganti Puan Emi utk bagi taklimat kat Sp Inn...
 
Jumaat pagi gerak balik Penang...
smpi opis jer, ada majlis utk aku....
sadis plak rsnya...
 
Rania tumpang glemer ibu
 
ni plak hari Jumaat..hari terakhir aku... anak2 buah buat kek...sob..sob...
gonna miss u all
sob..sob..
my working place
 
good bye JPN Penang

 
welcome JKN,Perlis
 

No comments: