Wednesday 29 October 2014

Ada org baru

Blog yg dh berabuk gila....nlama nk mammmmm x update...
Kemalasan adalah punca utama sbnrnya...

Okey la... Update laju2...

Just nk share yang Rania akan jadi Kakak......
Aku pregnant.... Dh nk masuk 4 bulan dh.....
Alhamdulillah...rezeki.... X plan pon sbnrnya.....
Memula tu, mcm2 aku pk... Camne nk survive sorg2 kat penang?
Ngan rania lagi... Ngan pewot akan memboyot.. Kuarters plak tingkat 4 xde lif..
Aduyaiiiiii.......
Semoga ada rezeki utk aku bertukar balik...
Aminnnm...

Aku still simpan pregnantcy test ms rania dlu.. Huhuhu......
Doakan aku yer.....
Semoga baby dlm perot neh sehat.....
Pregnant kali neh x mcm pregnant ms first dlu.....
So far, xde la teruk sgt aku muntah2.... Dlu neh tetiap mlm kot aku muntah....
In Shaa Allah, due aku 24.4.2015
Adik aku plak nk kawen 1.5.2015
Xdpt la nk bergaya time tuh... Hukhukhuk

No comments: