Thursday 14 August 2014

Result Final Exam

Semalam, aku gigih kunci jam kul 5 pagi konon nk bangun sahur....
end up aku minom air jer... x de selera plak nk makan...
b4 tido semlm aku dh bancuh susu, cicah biskut smbil tgk Rania menari
lagu hindustan... Kuch Kuch Hota Hai....
dh masuk blik dh semlm kul 10 mlm..tp si rania x mo tido...
dia main sorg2 dia dlm gelap.. wat apa pon aku tak tau...
aku terlelap semlm tp terjaga bila dia naik atas aku... tanjat boboi tau...
trus bgn la aku pon... tetiba dgr plak lagu hindustan.... trus kuar bilik...

balik pd cita kul 5 pagi tadi....
aku cek emel... tgk ada emel dr Uitm.. Result final exam...
OMG...
berdebor2 la rasa hati neh...
Alhamdulillah........ result yg x disangka2......
mcm x percaya.......
final project paper aku dpt A-....
ok la kan.... segala penat lelah selama 2 minggu nk siapkan thesis tuh , terbalas juga....

byk kenangan sepanjang study pjj neh....
dlu ms aku still kat Perlis, mmg xde mslh la kan nk ulang alik p kelas...
bila 2 sem akhir aku dh pindah penang, mmg mencabar habaq hang....
ngan kos perjalanan, letey, tenaga...

dan op kos kenaangan x boleh lupa...
detik pertemuan aku ngan EnSuami...
hihihihihi........
kami sahut kata2 dr pensyarah Puan siti Hajar....
mana tau bertemu jodoh di sini.....
ahaksssss....

alhamdulillah,...
study pjj dh tamat.....
tp, relationship pjj neh bila nk tamat ??????????????????????

No comments: