Friday 12 July 2013

Throw Back...zaman berCHENTA

aku godek2 notebook lama yg dh rosak..... byk folder2 pic aku yg lelama dolu2....
hihihii... gelak sorg2 aku tgk pic2 lelama..berkurun dh pic2 nyer...

aku jumpa pic2 masa aku ngan enSuami berchenta.. berchenta ker?? heheheheh.... chenta rahsia yg berjaya disimpan smpi la hari pertunangan kami.. kwn2 sekelas pon x tau....

pic memula kuar dating xde plak aku amek...time tuh memalu laei..(phuiiii) .. Seingat aku first time dating tgk wayang...cite unstoppable...

yg aku jumpa pic ms kami p makan kat Kuala Perlis.. ptg tuh, enSuami jumpa che det ngan che ta for the first time... sesi perkenalan la kengkonon nyer.... pas maghrib tu kami kuar makan kat kola... adik aku ikut skali... aku pakai baju kurung p kelas ari tuh.. skali enSuami sms, "awak nmpk cantik ari nih.. jom sy blanja makan kat kola mlm neh" hohoho.. ayattt..kemain kan...

see... ayu berbaju kurung aku..
=)
Seminggu lepas tuh, Fil dtg merisik aku..wahhhh....  kira trus approved la kan.. hihihihi...

Sebulan lepas tuh, kami pi mencari cincin tunang... merata la cari tp xde yg berkenan di hati... last2 decide pegi penang... jenjalan kat Queensbay Mall.. masuk la Habib..kebetulan ada sale..

berbincang... 
membelek...
buat keputusan
see the smile =)
surat bukti beli cincin
lepas tu mkn2 kat Secret Recipe 
tu je la serba sikit pic2 kami ngedate... pic yg dijumpai.... ada gak laei pic2 lain....

Kurus kan EnSuami sy dolu2
memula tgk pic neh, aku x tgk pon syiling2 yg dikumpul enSuami tu.. aku tgk pic aku je kat laptop dia.. ehhehe

Lastly pic yg aku jumpa..............



scroll bawah yer...









x jumpa laei???










tadaaaa......

pic neh diedit oleh enSuami ms memula dia nk ngorat aku :p

No comments: