Tuesday 9 April 2013

Majlis Akikah Nur Rania Khalisha

kejadian dh lama berlaku...bulan disember tahun lepas.. gile punye pemalas nk update.. aku memula ingat nk wat akikah then anto kat masjid jer.. but since mak tok Rania dh bukak mulut ckp nk wt kenduri, maka kena la ikutkan jugak.. cucu sulung la katakan..so, kitorg decide utk wat hari jumaat sbb mak ckp kwn2 opis dia boleh dtg lunch time..sama la jugak ngan opismate aku.. lagi satu,belah kedah cuti ari jumaat..so boley la kwn2 dan sedara2 aku & enSuami dtg ke majlis Akikah Rania... majlis Akikah tu 14.12.2012.. anniversary aku ngan enSuami 16.12.2012 .. so kire skali la wt majlis kesyukuran

kami decide utk wat katering..semuanya mak yg uruskn..mak amek keterer yg sama ms majlis kawen aku.. diorg uruskan semua..dr cari kambing smpi la masak.. Alhamdulillah ramai yg dtg.. murah rezeki Rania.. terima kasih buat semua yg hadir ke majlis akikah Rania..


muka garang enSuami yg x bp nk garang

okey, dh start menguap
tidoooo


rania: eh,ape plak neh?? sedap jugak
rania: alaaaa..np tarik balik???
beria nanges tau sbb org tarik buah kurma dr mulut dia

ni tok wan rania.. my FIL
Okey, turn ibu plak posing ngan Rania

my small family
love them so much

No comments: