Thursday 18 April 2013

Kenangan Minggu Orentasi

pg td dgr topik pagi kat hot fm jam (mmg hari2 aku dgr hot fm jer sbb radio dlm keta aku dh gelong..kalo tekan mana2 button jer trus ilang..so bior je la..dgr la hot fm tetiap hari ..pg ptg siang dan malam).. topik pg neh psl kenangan orentasi..mcm2 jenis orentasi la caller2 neh cita pengalaman masing2..mmg lawak okey.. aku smpi gelak sengsorng la..kalo org x tau,mesti ingat aku neh gelong kot..hahahah..gelak sorg2..

throw back zaman sekolah menengah dlu..masa form 1, mcm besa la kan kalo duk asrama harusla mengharungi minggu orentasi..ms tuh tahun 1997,bulan puasa..aku ngan kwn2 aku seangkatan tingkatan 1 diwajibkan mencari semua tandatangan senior2 perempuan form 5..nama plak bukan nama sebenar..nama glemer..yg aku hengat antara nama yg glemer tuh DANG MERDU WANGI, MARKONAH ,

ko hengat senang2 diorg nk bagi sign???tp ada jugak yg jenis lembut2 hati xde pon nk denda2..juz sign jer kertas tuh..ada tuh suh tipu lampu smpi padam,..beria la bdk2 neh tipu lampu tuh..last2 senior tu sndr tutup lampu..ada plak kena tipu kipas smpi kipas pusing..yg paling x ley lupa, aku kena men tembak2 guna hanger baju..wat lakonan ala2 tentera..hahahhaha...ms tuh rs nak nanges jer sbb mcm org bodoh je kan.. tp skrg nih bila ingat balik,lawak nk mampossss...

tiba hari last orentasi tuh,kire seminggu gak la mengharungi minggu yg azab tuh... kami diberi peluang utk membuli kembali senior2 yg membuli kami...hihihi..

cer teka mana satu aku??? heheheheheh

No comments: