Tuesday 17 July 2012

celeb8 my 28th birthday with my LOVE

 tahun nih Alhamdulillah dpt sambut besday yg ke 28 ngan enSuami dan baby dlm pewot... spend my quality time with him together at his house.. alone.. ahaksss... a day before tuh, both of us attend kenduri kesyukuran umah mak mertua opismate aku kat pendang.. b4 smpi tuh,adik aku col... "kak,aku langgar org" dangggg!!!! keta aku excident laei.. tdiam aku kejap.. trus aku ngan enSuami ke tempat kejadian... meleleh air mata aku tgk keta... huhuhu... bumper dpn pecah lagi.. bonet kemek sket.. Alhamdulillah adik aku ngan org yg dia langgar tu xde apa2.. lepas dh settle semua, aku ajak enSuami p Penang... sbb mmg plan nk ke Penang pown... 

try sandal.. enSuami nk belikan utk besday present =)

perot dh nmpk.. heeee


mana satu abg?? compius2
pas dh beli sandal, kitorg gi makan Pizza Hut.. org agak ramai la jugak..tp dh disbbkan ngidam nk makan piza kan..heheheh.. baby yg nk makan neh... punya la lama nk tunggu org dtg amek order..pastu enSuami bgn p secret recipe.. dia dtg bwk sepotong kek.. huhuhu... terharu teman.. 

enSuami ader ckp,memula dia plan nk bwk aku tido kat Jerai Resort..tp disbbkan 2hb aku ada final exam,terpaksa la cancel..huhuh..sedey2.. tp x kesah la... kat mana pown x per,asalkan enSuami bersama =)

enSuami belikan sepotong kek secret recipe utk aku

No comments: