Tuesday 17 July 2012

bhabuk sudeyyy

perghhh...lama kot berhabuk blog aku nih... punya la malas nk update.... pdhal byk story mory morning glory nk dicoteng2kan kat sini.. let's make it short la ....


  1. final exam dh abeh...Alhamdulillah... kejap je kan masa berlalu... dh abeh part 5 pown.. kalo ms diploma dlu dh terlompat2 sbb tinggal 1 sem je laei nk abeh.. tp bila dh amek part time neh,pepaham je la.. huhuh.. skrg nih ngah berpk2 nk amek subjek apa sem dpn..(keless kan..br abeh exam, dh pk nk amek subjek apa dh) bkn apa,aku due bulan nov..sem dpn start bulan sept,final plak bulan jan.. means that aku smpt la nk amek final exam kan.. tp harus la subjek yg aku amek tuh ringan2 jer.. sbb dh tentu2 ujung2 sem,aku x ley nk attend kelas.. seboleh2nya aku x mau extend..kang dh extend,mula la penyakit MALAS.. ohh tidak.. aku kena abehkan degree aku b4 umo 30 tahun!! ( dh nk masuk 30???)
  2. FIL aku skrg ada di shah alam.. lupa la nk update.. cuti sekolah bulan 5 yg lepas, FIL aku masuk wad PMC kat Alor Setar.. dia almost nk kena strok.. kira tul2 hari jadi en.suami la,FIL admit ke wad.. enSuami balik arau ptg tuh..esok pg,kami ke PMC.. stay kat situ temankan FIL dr pg smpi la ptg.. b4 balik umah enSuami,aku ajak dia ke MCD dlu.. yeayyy..dpt makan foldover.. =) lepas bukak sekolah,FIL aku ke Shah Alam umah akak ipar aku.. since kat sini xde sp nk tgkkan dia,akak ipar aku decide utk FIL aku stay ngan dia wt sementara waktu.. kira smpi skrg la FIL aku kat sana.. mebi puasa nih ,abg ipar aku yg sulung akan amek FIL pastu stay kat umah dia plak kat Bandar Baharu..
  3. lagi seminggu nk puasa kan... semoga dpt la puasa penuh tahun nih.. aminnnnn....

No comments: