Friday 16 March 2012

jenjalan Padang Besar wit Gewdixs

ini lama punya cita.. tp baru nk hapdep..truk2.. so sorry yer.. ni cite sehari selepas majlis perkahwinan aku.. gewdixs nk ke padang besar b4 balik ke KL.. memula tuh mcm nk join la diorg ke pdg besar..then pk balik..letey nyer... pas majlis knduri,malam tuh aku ngan enSuami ke Kula Perlis utk teman gewdixs dinner dkt sana.. letey pon x abeh laei.. but then enSuami ckp .."sian plak kat diorg..dh la dtg jejauh..nk kena p pdg besar sndr plak..kang sesat plak" ..so then kami decided utk join diorg.. b4 ke pdg besar,gewdixs dtg brekpes kat umah..then kitorg konvoi reramai ke pdg besar..xde la plan nk beli ape pon..sj nk jenjalan cuci2 mata jer..



wit mak buyung :p

aryan dpt upin

suasana di padang besar..sgt la pack!

jambu batu cecah asam
=)

aryan dh besor

budak saket gg

awo :yang,nah bunga lampu2

muka happy sbb perot kenyang

dh mcm penjual toto dr Thailand

x abeh2 sopink laei diorg nih

ms ngah makan,tetibe enSuami dpt call dr abg ipar aku.. mak sedara enSuami ngah nazak di hospital Alor Setar.. terkejut jugak la aku.. ari tuh aku ngan enSuami dh ziarah mak sedara enSuami.. kitorg decided utk makan dulu..then nk trus ke hospital AS.. Selesai makan,abg ipar aku col balik..bgtau mak sedara enSuami dh meninggal..AL-Fatihah buat arwah.. so,pas makan, then bye2 ngan gewdixs,aku ngan enSuami balik rumah dlu..packing2 baju..decide utk tido di kg enSuami.. smpi kg dh maghrib time tuh..kami singgah solat di masjid yg dkt ngan rumah arwah mak sedara enSuami.. jenazah nk dikebumikan esoknyer..so mlm tu balik tido di umah enSuami..

2 org sedara ensuami meninggal dlm tempoh yg dekat.. sepupu meninggal mlm sebelum majlis kenduri..mak sedara plak sehari selepas majlis kenduri.. setiap yg hidup pasti akan mati..
Al-Fatihah

No comments: