Tuesday 28 February 2012

enSuami wat aku touching sgt =(


kul 615,bb aku start nyanyi2 kejut aku bangun..tengeh2 mata tgk ader bbm dr enSuami..

"Kurniakanlah sifat sabar buat isteriku,Ampunkanlah dosa-dosanya terhadapku.
Ya Allah,peliharalah hubungan kami..Amin.."

trus rs nk berjurai2 air mata... cek balik time kul 5 pg.. enSuami x tido ke aper??

nmpk sgt aku nih jenis x sabar kan.. mmg aku akui kdg2 aku cepat marah la..especially bile kami dlm keta nk pegi somewhere yg tmptnyer kami berdua x penah pegi atau aku pnh pegi tp aku x ingat jalan. enSuami plak keep on asking "pas nih nk p mana? nk masuk jalan mana?kiri ke kanan?" pastu on d spot aku trus nk hangen.. pelik kan??x psl2 je aku marah enSuami.. huuwaaa...rs berdosa nyer aku kt enSuami.. tp pas tu,aku mesti minta maaf balik ngan dia.. siap salam + cium tgn dia laei tau..

lg satu,ari tuh psl kes tiket parking..ritu kami p pekan rabu then masuk parking..enSuami bg tiket parking kat aku..pastu aku masukkan dlm wallet enSuami..pastu ms nk kuar dr parking tuh..seyesly aku lupa aku letak kat mana.. aku selongkar2 handbeg aku,buang2 segala menda dlm beg nk cr tiket parking tuh.kire dh tahap nk bebai2 la.. pastu enSuami kuarkan wallet dia,tgk2 ada dlm tuh..x psl2 kan aku nk bebai ngan enSuami..

penah jugak skali,kami otw balik ke arau,singgah makan nasi lemak batu 2.. tp x makan nasi lemak pown..kami makan chicken chop..pastu borak punye borak,tgk2 dh almost 9 pm.. trus bgn nk bayar..masuk dlm keta,enSuami trus drive..pastu aku cr hp aku.. aku tanye enSuami,tp dia ckp dia x tau..xnmpk pown.. aku dh marah2 dia..aku selongkar henbeg aku.. xder jugak..aku suh dia benti keta dan patah balik.. dia wt x tau jer.. aku trus diam..lansung x ckp ngan dia,, aku pejam mata,tau2 aku terlelap..buka2 mata dh smpi Arau.. mmg lansung aku x bercakap ngan enSuami.. pastu turun je keta,aku p kat enSuami ,aku amek tangan dia,aku salam dan mintak maaf dr dia..

enSuami,sy bersyukur sgt2 dpt dipertemukan ngan kamu yg sgt2 penyabar..walaupun kdg2 dua2 ego nk ngaku salah..tp kamu ttp layan je sy..

sayangggg kamuuu sgt2..


1 comment:

Unknown said...

sama cam saya jugak pn. dilla..... tak pasai2 en. somi selalu kna bebel...pehtu kita balik berjurai2 air mata....adehhh.....