Thursday 23 February 2012

BEST memory ever 22012012



ketibaan suami isteri

pari2 ku yg somel2.. tq korg

Alhamdulillah selamat sampai atas pelamin..ms time nih,x nmpk org dah.. berdebor2 rasa di hati nih haa..

love is on d air <3

veil ku yg panjang.. suke2

ni je pic yg sempat snap ngan my bff,linda

linda sempat interbiu enSuami

ni sesi kena dera oleh photographer


bersama family kakak ipar & abg ipar

my familia

bukan main laei enSuami kan..

adik aku yg last x sporting lansung :p

semua tgk adik aku yg last..
bak kata photographer,pose dia paling mahal :p


dress nih aku design sndr.. tipu la..aku amek dr magazine,then tmbh2 sket la :p
by butik cindai klasik jugak

my gewdixs

x tau la apekah situasi time nih.
cikerin dh mcm br pas tampo ensuami jer


ni aderlah pose wajib kami..
smpi asben cikenol ckp "tuka la pose tu" :p

we feel so complete

Alhamdulillah syukur majlis aku berjalan ngan lancar nyer...
terima kasih di atas kehadiran anda semua ke majlis sy (walaupun ader yg x baca blog nih) .. mohon maaf di atas segala kekurangan yg ada semasa majlis..
lastly,doakan utk aku ngan enSuami yer

No comments: