Wednesday 13 April 2011

aku suke tgk cite katon



korg suke tgk movie cite katun x??? aku sgt2 suke ok...aku lebey rela layan cite katun nih drpd tgk cite yg ntah hape2...yg x logik..x masuk dek akal la...hahhaha..laei 1,dpt release kepala otak kot ngan dialog2 yg x disangka2..unpredictable dialog kot...br2 nih aku pi layan cite RIO... memula x penah tgk pown preview cite nih...tp disbbkan cite katun,aku layan je la... as the result...
THE BEST
SO,sila la tgk cite RIO nih... hahahahaha......

antara cite2 katun yg aku layan kat movie..even ada yg aku spend duet utk tgk 3D.. hahaha.

cite nih psl seorg budak yg dr kecik suke sgt nk jd saintis..dia cipta 1 mesin yg boley buat makanan jatuh ke bumi... best x ada alat mcm nih??order jer...trus turun dr langit..

cite nih psl seorg lelaki yg suke mencipta alat2 yg pelik..dan dia plan nk curi bulan..motif?? tmbh cute bile ada 3 org budak pompuan cute yg berjaya ubah lelaki nih drpd seorg yg xde hati pewot,kpd seorg yg loving...

ice age dh smpi 3 episod dh.. ttp best..

cite nih mmg lain la dr Repunzel yg selalu kita tgk tuh kan...rapunzel nih seorg yg berjiwa kental..kalo dia nk wat ape2 pown,dia tekad dan nekad.. yg prince dia nih nama apa ntah,lupe plak aku..ngade2..huhu..

aku tgk 3x kot cite nih kat wayang...yg 1st punye la..yg 2nd nih sekali jer... OMG,lawak tul la diorg nih...frenship diorg mmg strong...

cite nih pown cute jugak...drpd jahat bertukar menjadi baik...

my poo.... aku suke!!!

cute sgt2


aku rs tgk cite2 katun nih one of the ubat utk rawat stress kot... tul x??

No comments: