Thursday 3 February 2011

raya cina penuh suka duka

first of all.....Gong Xi Fa Choi semua yerr.... bkn la nk dikenang,tp saje nk bercerita kat korang semua... tp dlu aku penah janji xnk dh cite sedey2 nih..tp lantak la.. hahhaa....tp yg penting aku skit pun x bersedey!!!

raya cina 2009

relationship aku ngan si dia dh mula goyah di saat ini..sehinggakan aku sndr seakan tidak kenal siapa dia..berlainan sekali cr dia melayan aku.. hurmmm..paling aku x boley lupa,saat si dia melafazkan kata2 yg mengguris hati aku,mukanya seolah2 tiada rasa bersalah lansung..bersaksikan Bukit Ampang,dia melafazkan sesuatu yg tul2 buat aku terguris..nape perlu diselindung yg hati nya dh terpaut pd org lain??nape sukar sgt nk melafazkan itu?? katanya,aku terlalu baik buatnya..x sanggup utk melukakan hati aku...

raya cina 2010

pertama kali bertemu muka dgn si dia..setelah sebulan berkenalan..bersaksikan jalan tepi pantai Kuala Perlis.. hahaha..then have 1st dinner date @ secret recipe.. tp itu semua hanya tinggal kenangan...

raya cina 2011

xde ape2 yg berlaku....hahahah



No comments: