Monday 31 January 2011

suai kenal BLOGGER BARU:edisi Februari


untuk pertama kalinya aku menjoinkan diri dlm segmen Jom bersantai bersama abg Ben ..actually dh lama aku menjadi pembaca blog nih..tp br2 nih je aku menjadi followers blog abg ben.. =)

Untuk aku menjoinkan diri dlm segmen ini ...

1 -aku mesti member pendapat tentang :www.1TUBE.MY

ok..meh nk cube pagi pendapat yg agak merepek dan merapu.. 1tube nih lebey kurang mcm youtube la kan...cume beza nya website nih lebih dikenali di Malaysia la kan.. dan kebanyakkan video yg dihaplod kan oleh org Mlaysia sndr.. website nih baru dilancarkan ker?? kenapa aku x tahu ek?? heheh.. ape2 pun,penggunaan 1Tube tuh mmg melambangkan 1 Malaysia kan?? harapan aku semoga tiada video2 yg x sepatutnya dihaplod ke website ini...

2-Berikan pendapat anda : DUNIA BLOG DI MALAYSIA SEMAKIN MENARIK KERANA .... tidak kurang dari 100 patah perkataan .

bagi pandangan aku la...dunia blog skrg nih mmg menarik...sbb nyer mcm2 info kita dpt share ngan pembaca2..dpt jugak la kita menambah ilmu yg kita x penah amik tahu..btul x?? selain tu,ada jugak blog yg share ttg resepi..bg aku mmg menarik sbb x perlu ssh payah nk pi kedai buku membeli buku resipi yg kadangkala hanya dibeli utk dijadikan hiasan di dlm laci..sbb x bape menarik kan??kalo dkt blog nih,mcm menarik sket sbb ade sesetengah blog yg ader lagu..so layan la jugak kan.. bukan takat tuh jer,online business pon aku rasa membantu kenapa dunia blog skrg nih makin menarik.. kdg2 smpi rambang mata kot nk pilih baju,kasut,beg,tudung,kain dan sewaktu dengan nya.dh x payah nk stuck dlm jammed laei dh ..as for me,blog aku nih lebih kepada personal life aku..sbb kdg2 aku meluahkan perasaan aku kat sini..aku bersedih,bergembira di blog..sbb kdg2 ada perkara yg x boley kita luahkan dgn kata... tul x??

ok la..ckup la aku merapu..kang meleret ntah ape2 jd nyer.....

so utk korang nk join segmen nih..klik sini

No comments: