Monday, 17 January 2011

patah hati...


saya sgt2 sedey ari nih sbb spek kesayangan saya dh patah...sadis bangat gue... huwwaaaa... ni gara2 aku pi ke kedai spek tu utk mengetatkan skru yg dh longgar khamis lepas..nape ntah hari nih tetibe plak boley patah..hangen bangat gue....spek tuh aku buat tahun 2009.. kire br laei la kan.. power mata aku pun x la naik truk sgt..maintain je kot...almost rm500 kot wat spek tuh.. aku sayang sbb bingkai dia ada diamond.. hahaha..gedik kah aku??x kan..aku x mintak duit org lain pown nk wat spek tuh..duet aku sendiri.. dh tetibe patah la plak..ganaskah aku?? oh tidakkk!!!

td aku pi kedai spek tuh,rs nk ngamuk jer kt bdk yg mengetatkan spek aku tuh.. hahahh.. tp xde guna pown aku nk marah kan..dh mmg aku yg salah kot..xper la..sekali pompuan cina tuh ckp kat aku

" alamak..ini sulah talak boley repair..sbb itu skru sudah patah kat dlm" smbil pegang spek aku...

"oh yeke??mmg x boley wat apa2 ker" tanye aku dgn nada hampa..

"lu buat spek baru la..kita kasik u discount 50%" dgn senyuman sinis menggoda aku..

pasnih amoi nih pi la amik satu spek yg ader diamond2 jugak mcm spek aku yg lama tuh...cantik..aku dh try pakai.mmg menarik sbb kalo aku pakai tudung pown x kembung kat tepi tuh.. hurmmmm..aku tgk rega dia...adehhh....rm540 kot...huwwaaa

"ini saya kasi u 50%,so tinggal rm270..lense u nih still ok..tahan calar..boley pakai lense yg sama jugak..ni brand ESPIRIT.. cantikk..limited edition..yg u punye yg lama MORGAN sdh xde kuar mcm nih..kalo ada kita ley tukar je bingkai yg sama" smbil tersenyum2..

aku sepuk jugak amoi nih tau..aku xde duit la..huwwaa...tp aku sudah jatuh chenta sama itu bingkai..mcm mana aku nk wat neh????


ni la spek yg dimaksudkan..nmpk x ader diamond kat tepi tuh..ada love2 laei tau....

spek ni since 2006 kot..dan masih bertahan smpi sekarang...
atau aku x yah pakai spek???pakai lense jer..rajin plak aku nk cuci lense tuh b4 pakai..lepas pakai...

No comments: