Wednesday 5 January 2011

2.0.1.1

selamat tahun baru semua...hahahah...lapuk sudah...dh 5 hari kot dila..=p lantak la..ada aku kesah??belog aku kan??heheheh....ermm....aku mls la nk recap ape yg dh jd kat aku thn 2010.. biarlah ia menjadi sejarah dlm hidup aku..mmg la org ckp,kita perlu belajar melalui pengalaman kan??tp ada jugak perkara yg kita x perlu nk kenangkan utk teruskan hidup..tul x kwn2?? =p

azam saya utk 2011 ialah

1- melupakan segala2 yg telah berlaku dlm hidup sy
2-menjadi seorg yg lebey REDHA
3-menjadi seorg PEMAAF..memaafkan semua org yg penah menyakiti hati sy
4-berusaha menjadi seorg Hamba Allah yg sgt2 inginkan keredhaan dr Tuannya
5-berusaha menjadi anak yg solehah,kakak yg baik utk adik
6-berusaha menjaga persahabatan sy dgn kwn2 sy
7-berusaha menjadi yg lebih baik.
8-berusaha utk menjadi lebey rajin utk meneruskan pengajian=p
9-menjadi seorg yg lebey tabah