Saturday 6 November 2010

sy happy sgt2 dgn kehidupan sy skrg

dh lama aku x hapdep belog aku nih..kebizian menghalang aku..wahhh... aku bs ngan study..exam..tp aku dh merdeka ari nih..hoyeh2...Alhamdulillah..but still aku cuak ngan result aku nnt..aku arap sgt dpt maintain CGPA aku mcm sem lepas...sem dpn aku nk stuggle betol2..even aku dh kehilangan org yg bagi support kat aku,tp xper..aku boley berdiri di atas kaki aku sndr..aku x perlukan sokongan dr dia lagi..aku kan kuat..hahahah..

ptg td,aku kemas bilik aku yg dh lama x kemas..bz la katakan..ahakss...alasan lapok hokey..dh kemas2 tuh rs cam nk cat dinding bilik kaler lain plak.dh boring ngan kale pink..haahha..any suggestion??aku mcm terpk nk cat color pepel magenta..aku kan suke pepel..mak ckp kale hijau epal cantik gak..hurmm..ape kata servey??servey la sgt.. then,ms aku kemas2 aku terjmpa la brg2 kenangan lama..hurmmm...semua nya aku buh dlm tong sampah..kenangan2 yg bertahun2 lamanya pun masih aku smpn..bukan aku nk smpn,tp ntah..x terbuang..boley mcm tuh?? kalo korg la kan..korang buang x??

last weekend aku kua berjimba2 ngan kawan2 aku..geng bujang..hahah..x ke mana pown..just pi Jitra Mall layan muvi..teka cite ape aku tgk??Cuti2 Cinta..hahaha..aku tgk sbb Farid Kamil.. Nora Danish pun aku suke jugak..cute sgt2..awesome..best nyer..pi bercuti pastu jmpa Cinta.. kalo cam tuh aku nk pi bercuti gak la..hahahah..

team futsal aku nih..dr kiri:Maria,Salina,Idah & aku



x salahkan aku pakai camni men bowling???

hahahaha....

1 comment:

AM SYA said...

setuju!!cuti2 chenta mmg best!!

sya x smpt g jitra mall, tpakse bpatah balek sbb banjir~ T_T