Wednesday 10 November 2010

senyum! Tak perlu kata apa2

benarlah ape yg dinyanyikan oleh malique & najwa.. SENYUM,X PERLU KATA APA2.. Itu la yg jd kt aku pg ni..huhu..
Dlu,kak za(akak opis) ada bgtaw aku..ada sorg mamat ni ckap dkt dia pasal aku..

Mamat: kak za,dila tu cengei kan(cengei=garang)..takot sy.

Kak za: eh,x penah plak akak tau.xpnh la dia telan org lg takat la ni yg akak knai dia.awat?

Mamat:yer..kalo saya p antaq invois kt dia,dia x penah senyum kt sy pown.

Kak za: setau kak za la,dila ni suka je senyum.ko slh teknik kot.nk ngorat dia ek?dila ni org paling romantik kalo bcinta..(x sangka kak za kata mcm ni.haha.)

Mamat:yeke,tp nmpk dia mcm sombong je..

Kak za:ko nk ngorat dia ke?ngah single tu.lau nk,akak leh tlg adjust..

Mamat: (senyum)

Tergelak aku bla kak za cita kt aku..sbr je la.ada patot dia ckp aku cengei..abeh,xkn aku nk senyum manjang.kang kata aku gedik plak kn..

Kejadian pg ni...
Mamat yg kata aku cengei dtg kt opis aku,anta invois..aku x ckp pape pown..aku amek invois,pas2 aku sign,then aku pulangkn adknowlegment slip,aku senyum kt dia..huhu..then dia senyum blk,trus dia kua opis..aku mcm nk tanya ja, awk ke yg ckp sy cengei? Haha..
Pas 10 minit,dia dtg blk..mntk aku sign lg 1 slip..

Mamat:dah mkn ke?

Aku:blum.np nk lanje ke?(aku juz niat bgurau je)

Mamat:jom la..

Aku:eh,btol2 ke?ingat maain2 td.

Mamat:btol la..

Aku:(aku juz senyum je tgk mamat tu.)
Mamat tu kua opis smbil toleh blkg tgk aku..abeh aku kna perli dgn geng2 opis aku neh.. 'dah ada org ajak,x mau plak!' hahaha.

Hebat penangan senyuman seorg perempuan kan.. (perasan plak)

No comments: