Sunday 29 August 2010

sumpah aku nk anak sndr

lately nih dh kurang kan kita dgr psl buang2 bayi nih..entah di mana silapnya..dh byk pihak berusaha utk menghapuskan masalah yg boley dikatogerikan kritikal yg amat nih..luluh hati aku tatkala membaca berita psl pembuangan bayi nih semua...np x de lansung rs kasih sayang terhadap anak yg dikandung tuh??aku x paham..binatang pun syg anak nya..so nk samakan makhluk2 yg buang bayi nih ngan apa???

aku sndr x tau np lately nih aku rs touching sgt bile tgk baby..esp,video yg tunjuk mcm mana janin bertukar menjadi embrio dan kemuadian jd baby...meleleh air mata aku tgk betapa indahnya kejadian itu..Subhanallah...dan d c2,terdetik di hati aku..aku pun nk rs kenikmatan itu...(ckp la ape pown yer..tp itu la yg aku rs..so,aku nih normal la kan)

sonok aku tgk kwn2 aku masing2 dh ada anak..dh besar pown anak2 diorg..dlm sudut hati aku yg kecil nih,mmh aku jeles..huhuhu...


ni Adeeb Putra..anak kwn aku...dh besar dh dia..cute sgt tau..so clever....sonok layan dia..sbb dia x byk karenah..senyum jer...

No comments: