Wednesday 9 June 2010

Selamat Pengantin Baru Seri

kwn2 aku dr KL turun Perlis utk attend majlis kawen seri..mcm2 hal jd..homestay yg aku dh book sebulan yg lepas utk bdk2 nih last minute cancel plak..mau x haru dibuatn ya..mn la bebudak nih nk tido mlm karang..adehh..nsb baik mak tolong..mak call kwn dia yg ader homestay..Alhamdulillah masih kosong laei..so settle la satu bab..

kul 2 ptg,erin call aku gitau dia ngan hubby dh nk nek flight..supposed ject skali..tp ntah mcm mn ject ter miss flight plak..adehh..mcm2 hal..tp dgn gigihnyer ject beli tiket bas utk dtg jugak perlis..perghhh...8 jam tuh berbanding 45 minit jer nek flight..hahaha..salute u babe..ngee~~

pas amik erin kat airport,bwk diorg gi homestay..then ain dgn yg lain2 otw dtg..pastu bwk diorg gi pekea laksa kola..sdp nawi kata..hehehe...mlm plak kami dinner kat kola perlis..ngan ujan lebat nyer..huhuh..thanks to getong sbb lanja dinner=)




next day,majlis perkahwinan seri..agak kelam kabut sket la sbb ujan turun dgn lebat nya..ujan Rahmat agak nyer...Alhamdulillah dh selamat kwn aku sorg nih tukar status jd isteri org.. happy for u..SELAMAT PENGANTIN BARU ... semoga berkekalan hingga akhir hayat....

lepas je majlis,aku bwk diorg pegi pdg besar..erin teringin bebenor nk pi sana..huhuhu..teruja gila dia..org ramai yg amat kat sana..aduyaii...sesak napas aku jap..ape2 pun happy sgt2 even dpt jmpa korg jap jer...suke nyer aku...next trip ialah kuantan..hoyeh2..

No comments: