Wednesday 9 June 2010

gol & gincu di Terengganu

patut dh lama update psl Terengganu nyer trip..bukan utk pegi bersuka2 ria.. bukan utk pergi berjalan2..tp pergi utk bersukan..boley??hahahaah...buat pertama kali aku wakil Perlis (Jab Kesihatan Negeri) sebagai atlit futsal wanita..lawak2..nk kata aku nih pandai sgt main tuh xde la..tp boley la kan..kire aku nih terror la sbb terpilih kan..hahahah..

kami gerak ke Terengganu 27052010 kul 6 ptg naik bas..3 biji bas la termasuk semua atlit yg lain..lama gile x naik bas..mau kematu bontot aku dibuat nya...12 jam tuh.. smpi kat UDM tepat kul 6 pg..gile letey..huhuhu...lepas solat subuh,turun brekpes pastu ZzZzZzZ Smpi kul 11 lebey kot..huhuh..

hari game,team Perlis lwn ngan team KL..kami kalah 2-0..gile besar court futsal tuh.. slalu kami main yg kecik..skali standard FIFA nyer court futsal..adehh..semput aku dibuat nyer..fitness x bp cukup sgt la..then Perlis vs Melaka plak.. game ok la not so bad..cume penyokong diorg nih over giler..ader ke pi duk mencarut2 kat keeper kami..mmg mengong kan..aku x ley lupa di saat pipi aku terkena sepakan bola dr keeper Melaka..x kisah la..yg aku kesahkan sgt tuh,lansung xde adab..penyokong2 Melaka siap booo kan aku..mcm cilakak jer kan..xde semangat kesukanan lansung.. maaf pun xde..ape2 je la..

ape2 pun aku enjoy jer trip pi Ganu nih even kami kalah dua2 game..yg penting semangat kerjasama yg team aku tunjukkan wat aku happy..pas abeh game semua,ape laei.. jalan2 cr pasal la..hahahaha.....


No comments: