Wednesday 30 June 2010

contest mata menawan



sj2 wat blog walking td,terjmpa la satu blog nih...ader contest..x penah pown menang mana2 contest..tp sj jer la cube nsb..dpt x dpt lain cite kan..menawan ke x mata aku nih?? huhuh...
nama contest ni contest mata menawan

syarat-syarat penyertaan :)
1. wajib menjadi follower blog
http://fatencumyl.blogspot.com2. pastikan gambar anda seorang sahaja (kalau ada gambar orang lain tak bole)
3. pastikan 1 gambar je taw..
4. pastikan nampak mata anda ye. tak kesah la gambar tu edit ke tak janji nampak mata (nama pun contest mata menawan kan)
5. letakkan banner contest di atas kat sidebar blog korang :)
6. sediakan 1 entri khas tentang contest ni dan tag kawan anda minimum 2 orang.maximum suka hati.
7.contest ini berakhir pada 31 julai 2010.
8. selepas dah join contest ni tinggalkan link anda di ruangan komen entri contest mata menawan
pemenang mata menawan: * akan dapat 1 pasang contactlens made in korea yang tahan 1 tahun dan pemenang akan decide sendiri nak contactlens warna apa..(fatin akan contact dgn pemenang kalau dia ada rabun fatin akan bagi dia contactlens yg ada power)
*akan dapat hadiah misteri yang boleh mencantikkan mata.

ngee~~ ade stengah ckp suke tgk aku pakai spek..ader stengah ckp suke tgk aku pakai lenses.. x kesah la memana pown kan...asalkan aku x menyusahkan org..hehehe

kalo korg nk try pun ape slh nyer kan...klik je kat contest mata menawan

skrg aku kena tag plak 2 org ...siape yer????
1- erin
2- alin

No comments: