Monday 26 April 2010

komen yg agak lancahhnngg kuneng

Anonymous said...
mungkin dulu dia pernah buat silap. mungkin dulu dia pernah patahkan hati ramai wanita. mungkin dia pernah permainkan berjuta perasaan. lagi kau nak salahkan dia when you're the one yang terjatuh dengan godaan dia? when you did it on purpose, kenapa taknak fikir dulu akibatnya and when he left you, kenapa nak salahkan dia? sebab kau perempuan? habis tu dia? kau ingat dia tak pernah rasa menyesal segala? let go lah. tak perlu berdendam dengan dia. dia juga manusia. sama seperti kita. kalau tidak hari ini, esok lusa berubah jugak. cukup sekadar doakan kebaikan dia. tak usah biarkan dia rasa sama seperti apa yang kamu pernah rasa



ni adalah komen dr someone yg aku sndr x kenal dr post ADA AKU KESAH..aku appriciate sgt atas komen yg diberikan..yg aku musykil sgt tuh,agak lancang jugak la ayat dia..ko tau ke ape sbnr nyer yg jadi??ko tau ke kisah sbnr disebalik ape yg aku rs??seolah2 org yg komen nih mcm ader kaitan ngan ape yg terjadi kat aku..x kesah la..lantak la ape pown..tp andai ko tau sebelah pihak punye cite je,better ko diam je la..lantak la kat aku..ni blog aku..tmpt utk aku luahkan segala isi hati aku..
fyi,aku amat2 la terkejut after aku tau siapa dia yg sbnr nya..mmg aku x sangka sgt2..terlalu byk sgt penipuan yg terjadi..byk hati dipermainkan dlm satu masa..biarlah aku sakit dr awl laei drpd aku sakit selepas segalanya terbongkar..segala nya terbongkar slps aku dh xde ape2 ngan dia..np yer dia wat camtuh?xde hati & perasaan ker??suke2 hati permainkan hati org?? lupe plak..psl hutang2 tuh,aku br tau dia nih jenis suka berhutang dan agak liat nk bayar..asal nk kuar ngedate je,pinjam duet org..x paham aku la..kalo dh xde duet buat la cr xde duet..jgn ingat org suke sgt ngan perangai ko tuh..diorg x berani mcm yg aku wat..dh la..dia cr aku pas lama x contact..tetibe mntk tolong aku nk pinjam duet..dissbkan kesian dan katanya urgent,aku pinjamkan dlu kat dia..after aku tau kisah dia,mmg aku seyesly x sangka dia begitu orgnya..

p/s: to awak,terima kasih byk2 di atas segala penipuan yg awk buat selama perkenalan kita.. semoga awk bahagia la di atas segala penipuan awk...

No comments: