Thursday 31 December 2009

Recap of 2009

asal nk masuk thn baru je,mesti topik yg akan keluar ialah ape azam thn baru???xde topik lain ker??huhuhu..nnt aku cite azam thn br aku..skrg aku nk recap balik semua yg berlaku dlm kehidupan aku sepanjang thn 2009..
diri --> Alhamdulillah aku mendapat satu petunjuk.(boley ke dikatakan petunjuk ek)..dlu2 aku ialah seorg yg agak nakal la..langsir melayang..tau ke ape itu langsir??langsir bg aku ialah kain yg menutup kepala..huhuhu..

kerjaya --> Alhamdulillah..dh masuk 2 thn aku kerja kat Hospital Tuanku Fauziah..still wat menda yg sama gak..wat byrn L.O kpd pembekal..arap thn dpn aku wat menda lain la plak..buhsan dah.. tp yg best nyer,time perayaan dpt je adiah..(tuh kire rasuah ker?) huhuh..

study --> aku try apply utk smbung study..Alhamdulillah aku dpt..wat Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan (Kewangan) kat UITM,Arau,Perlis..

kawan2 --> kwn2 yg bujang dh berkurang la..huhuhu..ramai dh menamatkan zaman bujang mereka..congrates to all my fwens yg dh melangkah ke alam baru..nanti aku kehadiran aku ke club korang..thn nyer x tau la bile..ahakss...ape2 kwn2 ttp di hati..aku doakan kegembiraan utk korang semua..doakan aku juga okey..the gewdixs??love you all so much..cikerin dh jd bini org.. next year cikenol plak..cikemeer,cikeject & cikedil..lawan la sp dlu ek..hahaha

family --> so far relationship aku ngan family aku makin close..esp aku ngan mak..after ape yg dh jd ngan aku thn nih..mak byk bg support kat aku..same goes to my aunties & cousins..thanks. love you all..

hobi --> hobi baru aku thn nih ialah mengupdate blog aku..sonok gak kongsi2 cita,info,luahan perasaan..huhu..kire walaupun aku xde tmpt nk ngadu,aku still ader blog nih..lantak la org nk ckp ape pown..nih blog aku,,ngee~~

relationship--> ni part yg agak menyedihkan..aku cite sket2 la..thn nih aku dh 2x broken heart..nmpk mcm playgirl x??hahaha..awl thn 2009,relationship yg aku bina since 2008 terputus d tgh jln..still fresh laei dlm ingatan aku.bukit ampang jd saksi..waahh...sedey sbnr nyer tp ape nk wat kan..then pertengahan 2009, aku kenal ngan someone which i adore him so much..the way he treated me,he respect me but still he's not the one for me..ni la kot yg paling memeritkan aku sbb nyer??x per lu la tau..biar aku smpn dlm hati aku..aku dh cube yg terbaik utk pertahankan..namun x ke mana kalo hanya aku yg bersungguh kan..xper la..aku redha..

kesihatan -- takat skrg nih Alhamdulillah aku x mengalami ape2 penyakit yg merbahaya..takat demam2 biase tuh ader la..just satu je penyakit yg x mau lega2 laei..iaitu senggugut..tetiap bulan mmg aku akan mengalami mslh nih..hurmm..

p/s: aku rs thn 2009 nih byk kisah sedey la dr kisah gumbira..semoga perkara kesedihan nih xkan berlaku lagi dlm hidup aku thn dpn..aku masih mengharap ada sinar kebahagiaan buat diriku thn 2010..amiinn...

No comments: