Thursday 17 December 2009

nanges laei

Semlm aku kuar..selalu nyer aku pi psr mlm ngan Sarah..jiran sblh umah aku..tp semlm,ms aku kuar umah aku tgk dia pun kuar jugak..memula ingat nk ajak dia..skali hubby dia ada skali..aku tersenyum je la..trus masuk keta..trus je aku start keta,masuk gear trus tekan minyak..x tgk lansung la..tetibe hati aku jd sebak..np ntah..maybe sbb pk,pas nih aku dh xde member nk pi psr mlm kat stadium..lawak kan??

tgh aku drive,tetibe kuar lagu yg tul2 menusuk ke kalbu aku smpi meleleh air mata aku..truk gak la aku nanges..lawak2..tp tuh la hakikatnyer..nk tau lagu aper??

Oh dunia ini
Penuh kepalsuan
Oh mungkinkah tiada
Keikhlasan
Apakah ini
Suatu pembalasan
Ku sedar kebesaranMu Tuhan

Aku bagai seorang
Kembara jalanan
Terumbang ambing
Di lautan gelora
Mencari kebahagiaan
Dahan untuk menumpang kasih
Mungkinkah suratan
Hidup kau selalu keseorangan

Hati membeku mengingatkan
Kata janji manismu... oh...
Ku dilambung angan-angan
Belaian kasih sayang suci darimu
Oh kejamnya

Lidah tidak bertulang
Ucapan cinta menghiris kalbu
Ku kan pergi membawa diri
Cinta di hati terkubur lagi

Tidak ku fahami
Mengapa terjadi
Peristiwa pahit mengguris hati
Jalanan hidup ini
Sudah tertulis
Kutempuhi dengan kesabaran
Kusedar kebesaranMu Tuhan


p/s:Lawakkan..ntah nape tetibe aku ley nanges..nsb baik mlm..xde la org nmpk sgt..

No comments: