Saturday 12 December 2009

Al-Fatihah

ptg td,after lunch aku balik opis..
kecoh ckp psl accident..
memula tuh aku wat x kisah la..
then aku terdengar,
accident tuh melibat pengantin baru yg baru 4 jam akad nikah..
tetibe hati aku jd sebak...
memikirkan bagaimana penerimaan isteri arwah..
br 4 jam membina masjid..
membina kehidupan bersama..
even aku sndr x kenal siapa mangsa2 itu..
mungkin sbb aku tersedar,
betapa besarnya kuasa Allah...
jodoh antara mereka hanya smpi di situ...
benarlah seperti yg disebut di dlm Al-Quran,
jodoh & maut di tgn Allah
tidak siapa dpt menafikan semua itu..
Ya Allah,tempatkanlah mereka dikalangan org yg beriman..
buat isteri arwah,tabahkanlah hati mu...

p/s: Ya Allah,pasrahkanlah aku pd ketentuanMu..sesungguhnya hanya Kau yg mengetahui segala2nya...

No comments: