Wednesday 5 August 2009

s.e.t.e.m


Last saturday,i went to watch diz movie kat As Mall as usuall la..suppose nk tgk pkul 5 nyer show but then ade la hal sket..hahaha..mesin basuh dlm peti ais..jahat tul.. so tgk show pkul 7.10.. ape yg boley aku komen psl movie nih ialah....sgt best..x rugi byr rm9 utk tgk cite nih..jalan cerita dia menarik di tmbh laei ngan shot2 gmbr yg diambil..mmg tabik spring la kat Khabir Batiar(tul ke cam nih eja nyer?)..tgk lakonan Aflin Shauki yg slamber dan cute tuh buat aku gelak sepanjang dlm wayang..lakonan Shidi pun slamber je..conclusion nyer mmg semua best la..aku suke cite yg diarahkan oleh beliau.. menarik perhatian aku utk tonton cita CINTA,SEPI berulang kali..aku suke..aku x kata pengarah lain x best..we should be proud of them too la..laei satu aku suke cite arahan Allahyarham Yasmin Ahmad..such as SEPET,GUBRA,MUKHSIN & TALENTIME..jalan cerita yg menarik dan membuatkan kita berpijak di dunia yang nyata..lepas nih x tau la boley x lagi kita tgk cerita2 yg mcm tuh setelah pemergian Allahyarham Yasmin Ahmad..Al - Fatihah utk Allahyarham...

No comments: