Tuesday 14 July 2009

tag by alin


saje2 je aku jenguk blog Alin td,skali aku di tag oleh dia,so,utk mengisi masa lapang aku nih, aku akan cuba menjawab soklan2 yg diutarakan..wahhh....


1. Nama timangan anda?
*kat umah mak,ayah,adik2 panggil kakak..
*teman2 yg rapat ngan aku panggil aku dil..
*kat opis org panggil dila.


2. Anda seorang yang?
* chomel
* suka senyum
* suka amik gambar
* sensitip


3. Insan yang teristimewa?
*mak,ayah,adik2
*gewdixs
*teman2 ku semua yg ada berjuta2..
* dia (kot)


4. Lagu kesukaan?
* Lagu Kita
* i'm yours
* byk la lagu yg aku suka.....


5. Makanan kesukaan anda?
* satay
*laksa
* mcm2 la yg aku suka makan


6. Sikap yg membuatkan anda stress?
*xde perasaan
* selfish
* belagak sombong
* menunjuk2..


7. Warna kegemaran anda?
* pink
* purple


8. Benda yg mesti ada dalam beg?
* hp sony ericsson W910i
* kamera digital nikon
* wallet MNG
* lip gloss
* DKNY perfume
* compact powder maybelline (kalo dr Uma tau aku pakai,mesti kena marah)


9. Kali terakhir anda menangis?
* last week....ada org wat aku nanges..tp aku pun pelik nape aku perlu menangis??


10. Tag untuk 6 rakan anda
perlu ker??x yah la...hahahahah

No comments: