Wednesday 15 July 2009

kursus

lama nyer x mengupdate blog ku ini..agak kebusyan lately nih..wahh..busy ngan ape ntah?? macam2 excely aku nk cita kat sini..nk luahkan ape yg terbuku di hati ku ini..since aku xde tpmt utk luahkan perasaan,aku luahkan je la kat sini..last week,i caught in a feeling trap..it made me cried..i was so confused with my own feeling..aku pun x tau nape aku perlu nk terasa hati mlm tuh..aku x paham nape aku perlu ada perasaan tu..i shouldn't have all this kind of feeling.. dlu aku penah berjanji ngan diri aku sndr utk tidak mula menyukai seseorg after all yg aku dh alami dlu..mcm satu fobia bg aku..tp aku tewas...Ya Allah,dugaan apa yg Kau beri pd ku??sometimes aku rs cam buang ms je bila aku ada perasaan mcm tuh..ntah la..

ok..ckup la bebelan tu..last weekend aku ke SP..ada kursus Fail Meja kat Emerald Puteri Sungai Petani.Aku drive sndr..mls nk naik bas..kepala aku pening sgt2..disbbkan aku tak tido mlm tuh.. ni semua sbb penangan white coffee..dh la ujan lebat giler..dgn penuh berhati2 aku drive baby aku tuh..mmg x nmpk jalan lansung..
sepanjang kursus tuh,aku x tido pun kat hotel tuh..nasib baik umah mak andak aku dekat.. lagipun dh lama x jmpa mak andak..since mak andak ialah tmpt utk aku bercerita..bergossip2.. huhuh..mak andak aku ngan aku mcm best fren..kalo org tgk kitorg,mesti ckp kakak ngan adik tau..dpt gak aku jmpa kezen2 aku yg chomey2..Aufa dh pandai ckp..sonok layan aufa ngan kirah ari tuh..smpi time aku nk balik,dua2 majuk ngan aku..x bagi aku balik..lagipun sekejap sgt aku dpt spent time ngan bdk2 tuh..

aku gerak balik perlis pkul 6 lebey..actually i got a blind date..ahaks..setelah sekian lama nk jmpa,at last aku jmpa la jugak..agak funny la cara pengenalan kami nih..nih semua kak zaza nyer trick la nih..aku just bergurau je skali tul2 plak..adooii..mcm mana pengenalan tuh,biar la rahsia.. neway,thanks to him for the dinner..nice meeting you dat day..nnt ley lanje laei..ngee~~

No comments: