Wednesday 20 May 2009

Topik ngan gewdixs

Topik emel aku ngan bebudak ini ialah dugaan alam pertunangan..hahah..tetibe plak terkeluar topik nih..ni semua sbb semlm kat astro oasis, Anjakan Paradigma Dr Fadzilah Kamsah membincangkan topik nih ngan tetamu undangan Zila AF4 & Along raja lawak.. aku beria la sms erin suh erin tgk sbb antara kitorg ber lima erin je dh bertunang..ngee~~ erin cite la kat kitorg ari nih,ape yg dibincangkan semlm dlm program tuh..Dr fadzilah Kamsah kata, kalau nak tahu pasangan itu serasi, harus ada at least 12 persamaan.. so,kpd korang yg dh bercita2 nk bertunang,i mean for the next step after berkapel la kan,senarai tgk..ader x at least 12 persamaan korang...as for me,aku x tau la ape dugaan nye ms alam bertunang nih sbb aku xde pengalaman laei..heheh..tp aku tgk kwn2 aku,fuh..punye dasyat la..smpi nk putus2 tunang pun ader..mengerikan..aku pernah terbaca satu artikel ni,alam pertunangan mmg byk dugaan..sbb by this time la setan2 akan melancarkan serangan utk menggagalkan sesuatu pertunangan itu sbb setan2 nih x suka hamba Allah berkahwin...sbb kahwin tuh kan sebahagian dr ibadah..so seboleh2nya,setan2 nih akan mengganggu gugat hbgn ini..wahh...kalo boley,aku x nk tunang lama2..hahaha...the question is..aku nk tunang ngan sp ek??hahahah....

Teringin plak nk pi tgk cite SYURGA CINTA...hahahah..nk tgk ngan sp ek??esok cite tu kua..aku suka dialog Heliza dlm cita tuh...CINTA DAN HATI INI UTK ORG YG IKHLAS MENYINTAI DAN MENGENALI,TP BUKAN UTK DIPERSENDAKAN...

lupe plak,ject ader bagi nama baru utk setiap gewdixs...hahahah..lawak gila siut...
ject = CIKEJECT
dil = CIKEDIL
emeer = CIKEMEER
enol = CIKENOL
erin = CIKERIN
seri = CIKERI

2 comments:

CyCra~ said...

cikedill-cinta itu akan dtg dgn sendirinye,,,aku bersabar jew,,so dat i found who worth it..btw,,background song ko ni lagu signature aku la

Nurdalila Mahadzir said...

yups..i know dat..hope u will find the one and only that created for u..and me too..aminn...
pinjam la lagu nih..ngee~~