Friday 8 May 2009

pagi yg sayu

pg ni cuaca redup jer...b4 aku dtg keja pg nih,aku tertarik utk tgk MHI.. chantek sgt tgk Wardina pg nih..Tudung dia pakai chantek sgt2..sesuai la ngan dia kan..hurmm.. Topik pg nih psl peragut.. Aku tul2 simpati dgn keluarga mangsa ragut..yg paling wat aku touching, 2 mangsa ragut adalah ibu mengandung..Ya Allah,bertapa kejam nya peragut2 ini.. Semoga arwah2 ibu mengandung ditempatkan dikalangan org yg mati shahid.. Simpati aku dgn anak2 mangsa..Al-Fatihah utk mangsa2 ragut yg telah kembali ke rahmatullah...

On my way to office, aku dgr radio.. topik2 yg dibincangkan pg nih all about mother... tetiba aku rs mcm touching sgt2..rs cam nk nanges jer..tp control je sbb mak aku ada kat sblh.. kang pelik plak dia tgk tetibe plak aku nanges..huhuhu... then i realize, aku byk wat slh ngan mak aku.. aku byk tipu mak aku dlu.. Ya Allah, aku rs kerdil sgt2..
Semlm aku baca satu artikel dlm majalah DARA.COM cita psl Jarjij dan ibu.. Ibu nya memanggil nya,tp di saat itu dia sedang solat.. dia teruskan juga solat.. dlm artikel tuh menyatakan sahutan ibu adalah lebih mulia..maka sahutlah panggilan ibu,kemudian baru lah solat.. betapa nya mulia seorg ibu...

* dh nk menitik air mata aku nih...

No comments: