Sunday 24 May 2009

Mr Shrek

Pg2 laei aku dh bgn ari nih..jap laei kena pi raptai kat Putra Palace utk majlis mkn mlm dgn Tuanku Raja Perlis sempena 100 thn hospital..aku kena jd penyambut tetamu..smbut Tuanku,VVIP dan VIP..supposed berkumpul kat putra palace pkul 9..tp aku kat umah laei time tuh..ada 1 sms masuk pone aku..dr Mr Shrek..tanye aku dh smpi ke blum..aku reply ckp aku kat umah laei..huhuh.."hotak ko..abes aku nk wat ape pg2 bute dpn putra palace nih?" sengal tul.. x psl2 aku kena..semlm aku ingatkan dia kumpul kul 9..hahaha...sian la dia..skali skali kena buli.. jgn marah yer Mr Shrek..aku smpi putra palace,nmpk la Mr Shrek nih..dia bukak pintu keta aku, "ko turun skrg" slamber bg arahan kat aku..ape hal ko..hahahah...then masuk putra palace..tgk geng2 JKN main gamelan..best gak..x sbr plak nk tunggu mlm nih..ngee~~


No comments: